میراث

امام علی علیه السلام می فرمایند: گواراترین زندگی برای کسی است که به آن چه خداوند قسمت او کرده، خرسند و راضی باشد. غررالحکم و دررالکلم

میراث

امام علی علیه السلام می فرمایند: گواراترین زندگی برای کسی است که به آن چه خداوند قسمت او کرده، خرسند و راضی باشد. غررالحکم و دررالکلم

میراث

امام رضا علیه السلام فرمودند:
امام همدم و رفیق، پدری مهربان...
و همچون مادری دلسوز به نوزاد
و پناه بندگان در گرفتارى سخت است.

یا صاحب الزمان!
امام مهربانم، دوستت دارم.

..................................
السلام علیک یا اباعبدالله؛

شکرخدا که در پناه حسینم
گیتی از این خوشتر پناه ندارد...
...........................................
این روزها بیشتر می گویم:

****الهی رضاً بقضائک****
................................
مارا به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
...............................
امام مهدی عج می فرمایند:
"بدرستی که من، سبب آسایش و امنیت
برای همه ی موجودات هستم،
همان طور که ستاره ها برای اهل آسمان
امان هستند."
الدرة الباهره 48/3
................................
ای کاش میشد برای مزارت گلدانی بیاوریم...
................................
"لایوم کیومک یا اباعبدالله ع"
...............................

«اَللَّهُمَّ!
إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ
فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ
وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا؛
خدایا!
ما شکایت به درگاهت می کنیم
از نبودن پیامبرمان که درود تو بر او و آلش باد!
و از غیبت ولیّ مان.»
........................................
اللهم عجل لولیک الفرج(الهی آمین)
........................................

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۵، ۱۴:۴۳ - ... یک بسیجی ...
    یاحق
نویسندگان

إِنَّ الْمُتَّقِینَ فِی جَنَّاتٍ وَنَعِیمٍ

سه شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۳ ق.ظ

«برای مدتی تاریکی همه جا را فرا گرفت و در این شرایط احساس کردم درون چیزی حرکت می کنم. بعدها به این نتیجه رسیدم که درون دهلیزی حرکت می کرده ام. پس از مدتی متوجه شدم از سوی دیگر این دهلیز خارج شدم. در این زمان به سوی نور سفیدی جذب یا کشیده شدم که در زیبایی و جذابیت بی نظیر بود. در محیط اطراف من آن قدر طراوت و شادابی وجود داشت که گویا وارد باغ مینو یا پردیس شدم... . از نقطه ای در بالا به بدنم نگاه می کردم که دکتر داشت آن را تکان می داد. چهره آنان چنان واضح و روشن بود که هنوز پس از سالیان دراز آنها را به خاطر دارم...».1

.

«کَیْفَ تَکْفُرُونَ بِاللَّهِ وَ کُنْتُمْ أَمْواتاً فَأَحْیاکُمْ ثُمَّ یُمیتُکُمْ ثُمَّ یُحْییکُمْ ثُمَّ إِلَیْهِ تُرْجَعُونَ»2

چگونه خدا را انکار می کنید با آنکه مردگانی بودید و شما را زنده کرد، باز شما را می میراند [و] باز زنده می کند [و] آن گاه به سوی او بازگردانده می شوید.


1: تجربه خانم دارلا، 45 ساله که در 6 سالگی هنگام عمل جراحی برای لحظاتی قلب او از کار افتاد./برگرفته از کتاب ادراکات لحظات نزدیک به مرگ و تحولات روحی آن.

2: آیه 28 سوره بقره ، تصویر برگرفته از سایت راسخون

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۲۹
حقیر

نظرات  (۳)

۰۵ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۳ ... یک بسیجی ...
سلام بزرگوار

چه عکس زیبایی...
مطابق همیشه شایسته تقدیر نوشتید...

لحظه هایتان مهدی(عج)پسند

پاسخ:
علیکم سلام،
خیلی ممنون از شما نظر لطفتون هست.
ممنون از حضور سبزتون.

همچنین، یا علی(علیه السلام)

http://zareh.blog.ir/post/722

پاسخ:
ممنون از حضورتون،
یا علی(ع)
آیه مراحل زندگی انسان
دنیا برزخ بهشت جهنم...
الهی حقی بر گردنمون نمونه

یا الله...
پاسخ:
ممنون از حضور و جملات خوبتون، ان شاء الله.
یا علی(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی