میراث

امام علی علیه السلام می فرمایند: گواراترین زندگی برای کسی است که به آن چه خداوند قسمت او کرده، خرسند و راضی باشد. غررالحکم و دررالکلم

میراث

امام علی علیه السلام می فرمایند: گواراترین زندگی برای کسی است که به آن چه خداوند قسمت او کرده، خرسند و راضی باشد. غررالحکم و دررالکلم

میراث

امام رضا علیه السلام فرمودند:
امام همدم و رفیق، پدری مهربان...
و همچون مادری دلسوز به نوزاد
و پناه بندگان در گرفتارى سخت است.

یا صاحب الزمان!
امام مهربانم، دوستت دارم.

..................................
السلام علیک یا اباعبدالله؛

شکرخدا که در پناه حسینم
گیتی از این خوشتر پناه ندارد...
...........................................
این روزها بیشتر می گویم:

****الهی رضاً بقضائک****
................................
مارا به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
...............................
امام مهدی عج می فرمایند:
"بدرستی که من، سبب آسایش و امنیت
برای همه ی موجودات هستم،
همان طور که ستاره ها برای اهل آسمان
امان هستند."
الدرة الباهره 48/3
................................
ای کاش میشد برای مزارت گلدانی بیاوریم...
................................
"لایوم کیومک یا اباعبدالله ع"
...............................

«اَللَّهُمَّ!
إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ
فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ
وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا؛
خدایا!
ما شکایت به درگاهت می کنیم
از نبودن پیامبرمان که درود تو بر او و آلش باد!
و از غیبت ولیّ مان.»
........................................
اللهم عجل لولیک الفرج(الهی آمین)
........................................

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۵، ۱۴:۴۳ - ... یک بسیجی ...
    یاحق
نویسندگان

تهاجم فرهنگی 3

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ
اسم فارسی با حروف لاتین! یا اسمهای فرنگی روی محصولات تولید شده‌ی داخل ایران که برای من عکسهایش را و تصویرهایش را فرستادند! خب چه داعی داریم ما این کار را بکنیم؟ بله، یک‌وقت شما یک محصول صادراتی دارید، آنجا در کنار زبان فارسی - فارسی هم باید باشد البته؛ هرگز نبایستی از روی محصولات ما زبان فارسی برداشته بشود - البته زبان خارجی هم به آن کشورهایی که خواهد رفت، اگر زبان دیگری دارند نوشته بشود، اما محصولی در داخل تولید می شود، در داخل مصرف می شود، چه لزومی دارد؟ روی کیف بچه‌های دبستانی چه لزومی دارد که یک تعبیر فرنگی نوشته بشود؟ روی اسباب بازی‌ها همین‌جور؛ من واقعا حیرت می کنم. این جزو چیزهایی است که شما خیلی درباره‌اش مسئولیت دارید. البته من مثالهایی در ذهن دارم برای این استعمال زبان فارسی که نمی خواهم دیگر حالا آنها را عرض کنم؛ نام شرکت، نام محصول، نام مغازه! و از این قبیل همین‌طور مکرر تعبیرات فرنگی و بخصوص انگلیسی؛ من از این احساس خطر می کنم و لازم است که حضرات و شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به این مسئله بجد دنبال کنند و دولت به طور جدی مواجه بشود با این مسئله. حالا معنای مواجهه این نیست که فورا فردا مثلا با یک شیوه‌ی تندی یا شیوه‌ی خشنی برخورد کنند، [مواجه بشوید] اما حکمت‌آمیز؛ ببینید چکار میتوانید بکنید که جلو این را بگیرید.

بیانات امام خامنه ای  در دیدار اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی 19 آذر 1392

نظرات  (۲)

سلام آجی جون
واقعاً هم همین طوره من خودم دوست ندارم از محصولات خارجی استفاده کنم به خصوص خوراکی ها حالا میخوام یه شکلات بخورم باید کاغذشو زیر و رو کنم تا یه گوشه ای یه کلمه ی فارسی ببینم بعضی وقتا اسم خارجی رو گنده اون وسط پلاستیک میزارند اون وقت اسم فارسیو جایی میزارند که کاغذ تا شده و دیده نمیشه چقدر آدم باید غرب زده باشه یه کمشم تقصیر مردمه که کالاهای خارجی میخرند خب اون شرکت که به فکر وطن و میهن نیست و فقط به فکر جیب خودشه خارجی مینویسه که محصولش فروش بره مردممونم باید یه کم طرز تفکرشونو تغییر بدن
اگه به حرف آقامون گوش بدیم حتماً به سعادت میرسیم 
یا زهرا(س)


پاسخ:
علیکم السلام خواهری؛
دقیقا همینطوره که گفتی، چقد انسان دلش می گیره؛
احسنت به این جمله ات:
اگه به حرف آقامون گوش بدیم حتماً به سعادت میرسیم.

ان شاءالله در پناه محبت اهل بیت علیهم السلام عاقبت بخیر باشی.
یاعلی علیه السلام
سلام علیکم.
احسنت.
همین گونه هست. متاسفانه زبان فارسی خیلی ضربه خورده. بر روی بسیاری از محصولات معمولی و روز مره هم به خط انگلیسی نوشته می شود!
چه بگیم...مسئولین،مسئولین،مسئولین

در پناه خدا
موفق باشید
پاسخ:
علیکم السلام؛
ممنون از لطفِ شما؛
متاسفانه همین ظور است که فرمودید.
امان از برخی مسئولین!

ان شاءالله عاقبت بخیر باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی