میراث

امام علی علیه السلام می فرمایند: گواراترین زندگی برای کسی است که به آن چه خداوند قسمت او کرده، خرسند و راضی باشد. غررالحکم و دررالکلم

میراث

امام علی علیه السلام می فرمایند: گواراترین زندگی برای کسی است که به آن چه خداوند قسمت او کرده، خرسند و راضی باشد. غررالحکم و دررالکلم

میراث

امام رضا علیه السلام فرمودند:
امام همدم و رفیق، پدری مهربان...
و همچون مادری دلسوز به نوزاد
و پناه بندگان در گرفتارى سخت است.

یا صاحب الزمان!
امام مهربانم، دوستت دارم.

..................................
السلام علیک یا اباعبدالله؛

شکرخدا که در پناه حسینم
گیتی از این خوشتر پناه ندارد...
...........................................
این روزها بیشتر می گویم:

****الهی رضاً بقضائک****
................................
مارا به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
...............................
امام مهدی عج می فرمایند:
"بدرستی که من، سبب آسایش و امنیت
برای همه ی موجودات هستم،
همان طور که ستاره ها برای اهل آسمان
امان هستند."
الدرة الباهره 48/3
................................
ای کاش میشد برای مزارت گلدانی بیاوریم...
................................
"لایوم کیومک یا اباعبدالله ع"
...............................

«اَللَّهُمَّ!
إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ
فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ
وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا؛
خدایا!
ما شکایت به درگاهت می کنیم
از نبودن پیامبرمان که درود تو بر او و آلش باد!
و از غیبت ولیّ مان.»
........................................
اللهم عجل لولیک الفرج(الهی آمین)
........................................

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۵، ۱۴:۴۳ - ... یک بسیجی ...
    یاحق
نویسندگان

دل نوشته ی 1: یکی از بهترین روزها

شنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۴:۵۷ ب.ظ

شهید محمدرضا تورجی زاده

سلام؛

دیروز یعنی جمعه یکی از بهترین اتفاق های زندگیم افتاد. شب لیله الرغائب به خاطر مساله ای ناراحت بودم و مثل اکثر مواقع در شب های جمعه از مرور این بخش از دعای کمیل (اللهم اغفرلی الذنوب التی...) لذت می بردم و تا حدی آروم شدم، فرداش یعنی روز جمعه ظهر ساعت 12و 36 دقیقه بود که دوست خوبم از اصفهان تماس گرفت و گفت چون می خوام برم مشهد اومدم گلزار شهدا از بابام خداحافظی کنم و یاد من افتاده بود و رفته بود سرمزار داداش محمدرضا و از همونجا با من تماس گرفته بود و گفت بیا فاتحه بخون و هر چی دوست داری بگو و گوشی رو سمت مزار گرفته بود. خیلی غافلگیر شدم چون این چند وقته هم فکر می کردم داداش محمدرضا منو فراموش کرده اما حالا خودش واسطه فرستاده بود تا عرض ادب کنم و حرف دلی بزنم، دقیقا همون حسی رو داشتم که وقت رفتن سر مزار علیرضا دارم، چقد این حس زیباست خدای من؛ بعد از پایان تماس، این شعرو با خودم زمزمه می کردم(هرچند این شعر در وصف امام حسین علیه السلامه اما داداش محمدرضا هم با اون محبتی که از حضرت زهرا سلام الله علیها داره جدای از اونا نیست):

گفتند این قبیله گره باز می کند.......چه باز کردنی که گرفتارتر شدیم

کاری نمی کنیم ولی مزد می دهید........هر وقت آمدیم بدهکارتر شدیم

خدایا بی نهایت سپاس.

..................................................................

پ.ن 1: داداش محمدرضا همون شهید محمدرضا تورجی زاده است که روی مزارشون بزرگ نوشته شده یا زهرا سلام الله علیها، این وصیت خودشون بود و ارادت خاصی به بی بی داشتند.

پ.ن2: داداش علیرضا هم پسرخاله ام که شهید شده و یکی از بهترین دوستای آسمونیمه که به داشتن و بودنش افتخار می کنم و خدارو شاکرم.

پ.ن3: همیشه به شهدای که خیلی دوستشون دارم میگم داداش، هر چند منِ حقیر کجا و برادری اونا کجا...راستی شعر هم از علی اکبر لطیفیان هستش.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۳
Elgar68

دل نوشته

نظرات  (۸)

سلام

خیلی عالی بود، منم شهید تورجی زاده رو خیلی دوستشون دارم و هر موقع میرم گلستان شهدا سر مزارشون میرم
ان شا الله قیامت شفاعتمون کنن
پاسخ:
علیکم السلام؛
خواهش می کنم؛
خیلی ممنونم از لطفت آبجی ایرانا؛
خواهش می کنم رفتید مزار سلام ما رو هم برسونید و واسمون خیلی دعا کنید خواهری؛
ان شاءالله، ان شاءالله، ان شاءالله؛
ان شاءالله باعث روسفیدی این شهدای عزیز بشیم.
سلام خیلی خیلی عالی بود...
ممنون از شما
پاسخ:
علیکم السلام؛
خیلی ممنونم از حضورتون؛
خواهش می کنم خواهری.
سلام
بسیار عالی بود.
احسنت احسنت احسنت برشما
ودرود به خانواده تون که همچین فرزندی تربیت کردند.
ممنون
پاسخ:
علیکم السلام؛
سپاس از حضور شما آقای قربانی؛
خیلی ممنون از لطف شما؛
ان شاءالله عاقبت بخیر باشید.
۱۸ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۲:۵۴ یادگار ایران
سلام علیکم.

ممنون.بسیار خوب.

در پناه خدا
موفق باشید
پاسخ:
علیکم السلام؛
ممنون از لطف شما؛
ان شاءالله عاقبت بخیر باشید.
بسیار عالی.

ممنونم.
پاسخ:
سلام آقای موحدی
ممنون از حضورتان؛
خواهش می کنم.

:)

چه قشنگ

غبطه خوردم

پاسخ:
می خواستم بگم بیای بخونیش،
صبور بودن شاید اینجا معنا پیدا کنه، پس صبور باش،
داداش محمدرضا فراموشمون نکرده خداروشکر، ان شاءالله سراغ تو هم میاد آبجی
سلام الگار خانم
مطلب قشنگی بود
وبلاگ من شامل سروده ها و نوشته های شخصی من است که در مورد شعر های من و نوشته هام دوست دارم نظرتون رو بدونم و با نظرات و پیشنهاداتتون بتونم تو زمینه مورد علاقم پیشرفت کنم ... مرسی
پاسخ:
علیکم السلام؛
ممنون از حضورتان، حتما
ان شاءالله موفق باشید.
سلام.
با مطلبی در مورد امام هادی و یک کلیپ به روزیم و منتظر جملات زیبای شما هستیم...

ممنون میشم اگه سر بزنید...

یا علی مدد

التماس دعا
پاسخ:
علیکم السلام؛
ممنون از حضورتان، حتما
ان شاءالله استجابت دعا.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی