میراث

امام علی علیه السلام می فرمایند: گواراترین زندگی برای کسی است که به آن چه خداوند قسمت او کرده، خرسند و راضی باشد. غررالحکم و دررالکلم

میراث

امام علی علیه السلام می فرمایند: گواراترین زندگی برای کسی است که به آن چه خداوند قسمت او کرده، خرسند و راضی باشد. غررالحکم و دررالکلم

میراث

امام رضا علیه السلام فرمودند:
امام همدم و رفیق، پدری مهربان...
و همچون مادری دلسوز به نوزاد
و پناه بندگان در گرفتارى سخت است.

یا صاحب الزمان!
امام مهربانم، دوستت دارم.

..................................
السلام علیک یا اباعبدالله؛

شکرخدا که در پناه حسینم
گیتی از این خوشتر پناه ندارد...
...........................................
این روزها بیشتر می گویم:

****الهی رضاً بقضائک****
................................
مارا به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
...............................
امام مهدی عج می فرمایند:
"بدرستی که من، سبب آسایش و امنیت
برای همه ی موجودات هستم،
همان طور که ستاره ها برای اهل آسمان
امان هستند."
الدرة الباهره 48/3
................................
ای کاش میشد برای مزارت گلدانی بیاوریم...
................................
"لایوم کیومک یا اباعبدالله ع"
...............................

«اَللَّهُمَّ!
إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ
فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ
وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا؛
خدایا!
ما شکایت به درگاهت می کنیم
از نبودن پیامبرمان که درود تو بر او و آلش باد!
و از غیبت ولیّ مان.»
........................................
اللهم عجل لولیک الفرج(الهی آمین)
........................................

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۵، ۱۴:۴۳ - ... یک بسیجی ...
    یاحق
نویسندگان

شیرین تر از عسل

يكشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

1- در هر نفس کشیدن، امتحانی است.شیخ رجبعلی خیاط

ببین با انگیزه رحمانی آغاز می شود یا با انگیزه شیطانی آمیخته می گردد.

2- هر نَفَسی که می کشید اگر به غیر یاد خدا بکشید ضرر است.

روزی جوانی را در عالم برزخ دیدم که به من گفت:

((وقتی اینجا آمدید می فهمید که هر نَفَسی که به غیر یاد خدا کشیدیدضرر کردید!))

هر چه گفتیم جز حکایت دوست 

در همه عمر از آن پشیمانیم

3- قیمت تو به اندازه خواست توست،اگر خدا را بخواهی، قیمت تو بی نهایت است و اگر دنیا را بخواهی، قیمت تو همان است که خواسته ای.

4- هی نگو دلم اینطور می خواهد، ببین خدا چه می خواهد.

5- خدا همه عالم را برای شما و شما را برای خودش آفریده است.

.......  ببینید که چه مقام و منزلتی برای شما آفریده است.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۲۳
Elgar68

نظرات  (۲)

سلام خواهر خوبم
خیییلی وقته که خبری از شما نیست دل منم برای شما خیییلی تنگ شده بود خوشحال شدم وقتی کامنتتونو دیدم باور نمی کردم چندین بار نگاه کردم گفتم شاید اشتباه می بینم
امیدوارم دوباره شاهد فعالیت زیاد شما باشیم
این پستتون عالی بود من از خدا تنها خودش را می خواهم
چون او که هست همه چی هست و همه چی دارم و دیگر بی نیازم ولی او که نیست هیچ چی ندارم و فقیرم
ان شاء الله این نفس هایم فقط با یاد خدا کشیده شود و اگر یاد خدا با من نبود لحظه ای در عالم نباشم که همه اش ضرر است

پاسخ:
علیکم السلام حدیثه جان؛
یه دنیا ممنونم از این همه لطف و محیتت؛

دل آسمونی شما عالی دریافت کرد.

إن شاءالله تمام لحظاتت سرشار از بوی لطف و محبت خدای مهربون باشه؛

دلت با یاد خدا روشن و آروم.

ممنونم از حضور پرمهرت خواهرخوبم؛

إن شاءالله عاقبت بخیر باشی.

یاعلی علیه السلام
سلام علیکم،
بسیار جملات خوب و زیبایی بود،خیلی ممنون.
امام على علیه السلام:
خدا را خالصانه یاد کنید تا بهترین زندگى را داشته باشید و با آن راه نجات و رستگارى را به پیمایید.(تحف العقول ص 202)

یا علی(علیه السلام)
پاسخ:
علیکم السلام؛
سپاس از حضور پربرکتتون؛

خواهش می کنم، إن شاءالله در پناه خدا و اهل بیت علیهم السلام، بهترین روزی ها نصیب شما شود.

فَاصْبِرْ صَبْراً جَمیلا

امام علی علیه السلام می فرمایند:
استوارترین وسیله ای که می توانی به آن چنگ بزنی، رشته ای است که بین تو و خدای تو قرار دارد. (نهج البلاغه)

یاعلی"علیه السلام"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی