میراث

امام علی علیه السلام می فرمایند: گواراترین زندگی برای کسی است که به آن چه خداوند قسمت او کرده، خرسند و راضی باشد. غررالحکم و دررالکلم

میراث

امام علی علیه السلام می فرمایند: گواراترین زندگی برای کسی است که به آن چه خداوند قسمت او کرده، خرسند و راضی باشد. غررالحکم و دررالکلم

میراث

امام رضا علیه السلام فرمودند:
امام همدم و رفیق، پدری مهربان...
و همچون مادری دلسوز به نوزاد
و پناه بندگان در گرفتارى سخت است.

یا صاحب الزمان!
امام مهربانم، دوستت دارم.

..................................
السلام علیک یا اباعبدالله؛

شکرخدا که در پناه حسینم
گیتی از این خوشتر پناه ندارد...
...........................................
این روزها بیشتر می گویم:

****الهی رضاً بقضائک****
................................
مارا به دعا کاش نسازند فراموش
رندان سحرخیز که صاحب نفسانند
...............................
امام مهدی عج می فرمایند:
"بدرستی که من، سبب آسایش و امنیت
برای همه ی موجودات هستم،
همان طور که ستاره ها برای اهل آسمان
امان هستند."
الدرة الباهره 48/3
................................
ای کاش میشد برای مزارت گلدانی بیاوریم...
................................
"لایوم کیومک یا اباعبدالله ع"
...............................

«اَللَّهُمَّ!
إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ
فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَواتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ
وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا؛
خدایا!
ما شکایت به درگاهت می کنیم
از نبودن پیامبرمان که درود تو بر او و آلش باد!
و از غیبت ولیّ مان.»
........................................
اللهم عجل لولیک الفرج(الهی آمین)
........................................

آخرین نظرات
  • ۲۲ تیر ۹۵، ۱۴:۴۳ - ... یک بسیجی ...
    یاحق
نویسندگان

عبرت

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۰ ب.ظ

مدّتى گذشت هر سه نفر داراى برکتى عظیم و مالى فراوان از نسل شتر، گاو و گوسفند شدند. بعد از مدتى آن ملک به صورت مرد فقیرى آمد نزد ابرص، گفت: من مرد فقیر و مسافرى در راه مانده ام و از راه دور آمده ام و خسته ام، یک شتر به من بده سوار شوم تا بروم به منزل گفت: حقوق زیاد است برو از یک نفر دیگر بگیر، ملک گفت: تو آن مبروصى هستى که مردم از تو نفرت داشتند، حالا خدا این همه شتر به تو داده است و من تو را مى شناسم. گفت: این ها ارث به من رسیده است، گفت: دروغ مى گویى خدا مثل حال اوّل ات کند.

پس رفت پیش آن کچل، گفت: من مرد فقیر و مسافر راه مانده ام، کمکى در حق من بکن تا به منزل بروم، او هم جواب مرد ابرص را داد، آن ملک گفت: من تو را خوب مى شناسم تو آن کچل نیستى که فقیر بودى و خداوند تو را شفا داد و بعد این همه گاو به تو عنایت کرد. گفت: این ها به من ارث رسیده است: اگر دروغ بگویى خدا تو را به حالت اوّل ات بر گرداند.

بعد رفت پیش آن کور، شرح حال اش گفت و خواهش چیزى نمود، آن مرد کور گفت: برو میان این گوسفندان هر چه مى خواهى بردار. آن ملک گفت: مال خود را نگه دار، خداوند تو را امتحان کرد و تو را برکت افزون بر این دهد. خدا همه را امتحان کرد فقط از تو راضى شد، امّا غضب کرد بر رفقاى تو و تمام مال هاى آنها را گرفت.


منبع؛ ثمرات الحیاة ، ج2، ص 385 / برگرفته از کتاب از ازل تا قیامت

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۱/۱۵
حقیر

عبرت

نظرات  (۱)

۱۶ فروردين ۹۴ ، ۱۰:۴۹ هیئت مجازی کتاب
سلام...

دعوتید به :
    

http://heyateketab.blog.ir/post/193
پاسخ:
علیکم سلام،
خیلی ممنون از حضور و دعوتتون.
یا علی(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی